Akcja serwisowa pięciu modeli BMW

O tym, że w dzisiejszych czasach nie ma samochodów bezawaryjnych i nawet producentom słynącym z jakości i korzystania z najbardziej zaawansowanych technologii zdarzają się wpadki, przekonuje akcja serwisowa BMW. Dotyczy ona 5 modeli takich jak: Seria 5, Seria 6, X5, X6 i Seria 7 wyprodukowanych w latach 2007-2011.

O tym, że w dzisiejszych czasach nie ma samochodów bezawaryjnych i nawet producentom słynącym z jakości i korzystania z najbardziej zaawansowanych technologii zdarzają się wpadki, przekonuje akcja serwisowa BMW. Dotyczy ona 5 modeli takich jak: Seria 5, Seria 6, X5, X6 i Seria 7 wyprodukowanych w latach 2007-2011.

O tym, że w dzisiejszych czasach nie ma samochodów bezawaryjnych i nawet producentom słynącym z jakości i korzystania z najbardziej zaawansowanych technologii zdarzają się wpadki, przekonuje akcja serwisowa BMW. Dotyczy ona 5 modeli takich jak: Seria 5, Seria 6, X5, X6 i Seria 7 wyprodukowanych w latach 2007-2011.

O wadach i zorganizowaniu akcji serwisowej poinformował przedsiębiorca BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce. W niektórych samochodach marki BMW 5, BMW 6, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 z silnikami benzynowymi, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 16.11.2007 - 02.02.2011, na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy może do dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej. Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe.

Reklama

BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą.

Przedsiębiorca poinformował pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosił do kontaktu z punktem serwisowym w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki. Pozostałym właścicielom samochodów marki BMW objętych przedmiotową kampanią, zaleca się kontakt z autoryzowanymi punktami serwisowymi.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 211 samochodów marki BMW. Lista numerów znajduje się .

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa, tel. 22 579 88 00, fax. 22 579 88 02).

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama