Cyberpunk 2077 gotowy na ... next-geny

Wygląda na to, że maszyna zwana Cyberpunk 2077 ruszyła pełną parą - najpierw kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że CD Projekt RED wykupuje wrocławską ekipę Strange New Things, żeby wspomogła prace nad nowym projektem, a dziś docierają do nas kolejne wieści.

Wygląda na to, że maszyna zwana Cyberpunk 2077 ruszyła pełną parą - najpierw kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że CD Projekt RED wykupuje wrocławską ekipę Strange New Things, żeby wspomogła prace nad nowym projektem, a dziś docierają do nas kolejne wieści.

Wygląda na to, że maszyna zwana Cyberpunk 2077 ruszyła pełną parą - najpierw kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że CD Projekt RED wykupuje wrocławską ekipę Strange New Things, żeby wspomogła prace nad nowym projektem, a dziś docierają do nas kolejne wieści.

Bo chociaż włodarze CD Projekt RED nie chcieli podczas prezentacji wyników finansowych zdradzać za wiele szczegółów, to udało się od nich wyciągnąć potwierdzenie informacji, że Cyberpunk jest przygotowywany pod kątem urządzeń kolejnej generacji, pomimo że jeszcze o nich nie słyszeliśmy. Wszystko dlatego, że deweloper korzysta z elastycznego silnika, które daje duże możliwości w tym zakresie i możemy mieć pewność, że kiedy nowe Xbox i PlayStation trafią na rynek, to Cyberpunk 2077 będzie na to gotowy.

Reklama

Co więcej, wbrew temu, co sugerowały niektóre przecieki, w grze będzie dostępny kreator bohatera i różne klasy do wyboru, a poza tym Adam Kiciński zapewnił, że skupiają się przede wszystkim na warstwie fabularnej gry i choć rozważają pewną formę multiplayera, to możemy być spokojni, że do gry nie trafi żaden system mikropłatności. Więcej dowiedzieć mamy się na chwilę przed czerwcowymi targami E3 oraz już na samej imprezie - trzymamy kciuki za mocną prezentację z dużą ilości rozgrywki!

Warto też wspomnieć, że CD Projekt RED podzieliło się z nami oficjalnymi danymi dotyczącymi sprzedaży serii Wiedźmin, która rozeszła się już w sumie w nakładzie 33 milionów egzemplarzy - tylko pozazdrościć.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy