Filmy na Facebooku!

Facebook, aby utrzymać się na rynku portali społecznościowych przez dłuższy czas (badania pokazują, że użytkownicy średnio co 5 lat lubią je zmieniać) - stopniowo przeradza się w coś więcej. Teraz Warner Bros chce zrobić z portalu wypożyczalnię filmów.

Facebook, aby utrzymać się na rynku portali społecznościowych przez dłuższy czas (badania pokazują, że użytkownicy średnio co 5 lat lubią je zmieniać) - stopniowo przeradza się w coś więcej. Teraz Warner Bros chce zrobić z portalu wypożyczalnię filmów.

Facebook, aby utrzymać się na rynku portali społecznościowych przez dłuższy czas (badania pokazują, że użytkownicy średnio co 5 lat lubią je zmieniać) - stopniowo przeradza się w coś więcej. Teraz Warner Bros chce zrobić z portalu wypożyczalnię filmów.

Na pierwszy ogień idzie wielki hit - Mroczny Rycerz z 2008 roku. Z pewnością to dobry wybór jako, że film ma na FB prawie 4 miliony "lubiących" osób.

Cena za wyświetlenie to 30 facebookowych kredytów - 3 dolary. Co za nie dostaniemy? Za tę cenę można raczej spodziewać się standardowej jakości wideo. Do tego otrzymujemy standard w VOD - 48 godzin na obejrzenie filmu, z opcją pauzowania i wznawiania oglądania.

Reklama

Póki co nie zapowiada się, żeby Facebook był w stanie zagrozić największym graczom na rynku, lecz z czasem - kto wie. Z bazą zawierającą pół miliarda osób można zrobić naprawdę wiele.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy