Google odtworzy arenę EURO 2012

Mistrzostwa Europy 2012 niewątpliwie będą dla wielu jednym z najważniejszych wydarzeń w przyszłym roku. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm próbuje zaangażować się w promocję całej imprezy, wykorzystując jej potencjał do umacniania własnej pozycji na rynku. Najnowszym graczem w kampanii jest od niedawna... Google.

Mistrzostwa Europy 2012 niewątpliwie będą dla wielu jednym z najważniejszych wydarzeń w przyszłym roku. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm próbuje zaangażować się w promocję całej imprezy, wykorzystując jej potencjał do umacniania własnej pozycji na rynku. Najnowszym graczem w kampanii jest od niedawna... Google.

Mistrzostwa Europy 2012 niewątpliwie będą dla wielu jednym z najważniejszych wydarzeń w przyszłym roku. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm próbuje zaangażować się w promocję całej imprezy, wykorzystując jej potencjał do umacniania własnej pozycji na rynku. Najnowszym graczem w kampanii jest od niedawna... Google.

Zapewne zdecydowana większość z was dobrze orientuje się czym takim jest , który dzięki wykonanym wcześniej zdjęciom pozwala nam na w miarę swobodne oglądanie różnych zakątków świata. Wizyty w poszczególnych miejscach są z wiadomych względów ograniczone tylko do tych punktów, którym wcześniej wykonano odpowiednią ilość zdjęć zrobionych z poziomu ulicy. Dzięki temu mamy okazję krok po kroku (a raczej klatka po klatce) "przejść się" choćby po słynnym Koloseum w Rzymie i poobserwować jedno z najbardziej charakterystycznych miejsc na Ziemi pod różnymi kątami widzenia.

Reklama

Google już wcześniej wykonało podobną robotę przy okazji Mistrzostw Świata w 2010 roku w RPA, gdzie wiernie odtworzono areny afrykańskiego mundialu.

Teraz do i tak bogatej już kolekcji miejsc w Google Street View ma dołączyć także wrocławski obiekt, który będzie pełnił rolę jedną z aren Mistrzostw Europy 2012. Przedstawiciele internetowego giganta są już po pierwszej wizycie na stadionie, gdzie zdążyli już wykonać początkowe sesje. Czas potrzebny na zakończenie całego przedsięwzięcia będzie ściśle uzależniony od pogody, gdyż jak wiadomo, zdjęcia powinny być robione w zbliżonych warunkach klimatycznych i oświetleniu.

Jak na razie nie jest pewne, czy Google będzie chciał realizować swój pomysł także na innych arenach EURO 2012, ale biorąc pod uwagę unikalny wygląd obiektów w Gdańsku i Warszawie takie przedsięwzięcie wydaje się być tylko kwestią czasu.

Swoją drogą jeśli jesteście zainteresowani zobaczeniem naszej galerii stadionu we Wrocławiu tuż przed pierwszym położeniem murawy na nim, to zapraszamy was ;)

PS. Warto też rzucić okiem na , gdzie macie szansę spojrzeć na obiekt "okiem" dwóch kamer, jakie przy nim zamontowano.

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy