Interaktywne reklamy sieją postrach na ulicach

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Jedną z takich siejących postrach kampanii reklamowych, która pojawiła się na New Oxford Street w Londynie, przygotowało Pepsi.

Rewelacyjna animacja, efekty specjalne i ekrany, przeniosły mieszkańców stolicy Wielkiej Brytanii do świata, w którym w ziemię biją meteoroidy, wielkie ośmiornice i dzikie tygrysy pożerają ludzi, a ponad ulicami latają statki kosmiczne. Zobaczcie interaktywną reklamę Pepsi Max

Reklama

A  tutaj możecie obejrzeć interaktywną reklamę Laleczki Chucky.

Jak daleko posuną się jeszcze reklamodawcy, by zwrócić naszą uwagę na promowane przez siebie produkty?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy