Interaktywne reklamy sieją postrach na ulicach

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Nic tak nie wzbudza emocji i zapada w pamięci jak strach. To właśnie przy jego pomocy twórcy interaktywnych reklam za każdym razem odnoszą sukces ze swoimi kampaniami, a my możemy pośmiać się z ludzi, którzy wpadli w ich sidła.

Jedną z takich siejących postrach kampanii reklamowych, która pojawiła się na New Oxford Street w Londynie, przygotowało Pepsi.

Rewelacyjna animacja, efekty specjalne i ekrany, przeniosły mieszkańców stolicy Wielkiej Brytanii do świata, w którym w ziemię biją meteoroidy, wielkie ośmiornice i dzikie tygrysy pożerają ludzi, a ponad ulicami latają statki kosmiczne. Zobaczcie interaktywną reklamę Pepsi Max

Reklama

A  tutaj możecie obejrzeć interaktywną reklamę Laleczki Chucky.

Jak daleko posuną się jeszcze reklamodawcy, by zwrócić naszą uwagę na promowane przez siebie produkty?

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama