Kreatywna reklama Mercedesa

Skrzywieniem zawodowym grafików komputerowych jest wyszukiwanie wpadek przy pracy ich kolegów po fachu. Klasyczne faile w photoshopie możecie zobaczyć tutaj. Patrząc na zdjęcie tytułowe tego newsa spostrzegawczy graficy z pewnością zauważyli już wpadkę grafika pracującego nad reklamą Mercedesa. Nie wyciągajcie jednak pochopnych wniosków.

Skrzywieniem zawodowym grafików komputerowych jest wyszukiwanie wpadek przy pracy ich kolegów po fachu. Klasyczne faile w photoshopie możecie zobaczyć tutaj. Patrząc na zdjęcie tytułowe tego newsa spostrzegawczy graficy z pewnością zauważyli już wpadkę grafika pracującego nad reklamą Mercedesa. Nie wyciągajcie jednak pochopnych wniosków.

Skrzywieniem zawodowym grafików komputerowych jest wyszukiwanie wpadek przy pracy ich kolegów po fachu. Klasyczne faile w photoshopie możecie zobaczyć . Patrząc na zdjęcie tytułowe tego newsa spostrzegawczy graficy z pewnością zauważyli już wpadkę grafika pracującego nad reklamą Mercedesa. Nie wyciągajcie jednak pochopnych wniosków.

Mogłoby się wydawać, że grafik po rozmyciu tła i wszystkich elementów zdjęcia zapomniał o najważniejszym czyli o samochodzie. Nie podjął on nawet próby komputerowego wprowadzenia kół w ruch, a samochód w przeciwieństwie do ścian, hydrantu czy znaków nie ciągnie za sobą smugi. Wpadka grafika? Nic bardziej mylnego.

Reklama

Reklama taka pojawiła się na jednej z ulic Toronto i miała ona podkreślać dynamiczny charakter nowego Mercedesa Klasy C Coupe AMG z silnikiem o mocy 450 KM.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy