KTM X-Bow "prawie" jak Lancia Stratos

KTM X-Bow to pierwszy samochód znanego, austriackiego producenta motocykli KTM. Problemem w jego przypadku może być otwarta kabina, która w niektórych szerokościach geograficznych może nie sprawdzić się z powodów atmosferycznych. Dlatego specjalnie dla tego pojazdu powstał dach, który nie tylko chroni kierowcę przed deszczem, ale także upodabnia samochód do kultowej Lancii Stratos.

KTM X-Bow to pierwszy samochód znanego, austriackiego producenta motocykli KTM. Problemem w jego przypadku może być otwarta kabina, która w niektórych szerokościach geograficznych może nie sprawdzić się z powodów atmosferycznych. Dlatego specjalnie dla tego pojazdu powstał dach, który nie tylko chroni kierowcę przed deszczem, ale także upodabnia samochód do kultowej Lancii Stratos.

KTM X-Bow to pierwszy samochód znanego, austriackiego producenta motocykli KTM. Problemem w jego przypadku może być otwarta kabina, która w niektórych szerokościach geograficznych może nie sprawdzić się z powodów atmosferycznych. Dlatego specjalnie dla tego pojazdu powstał dach, który nie tylko chroni kierowcę przed deszczem, ale także upodabnia samochód do kultowej Lancii Stratos.

Dach ten został nazywa się KTMstratosferica i podobnie jak Lancia pochodzi z Włoch. Swoim kształtem w dużym stopniu przypomina on osłonę kabiny z oryginalnej Lancii Stratos. Choć doznania jakie daje przyspieszenie do 100 km/h w 3,9 s. w otwartej kabinie muszą być nieziemskie, to jednak w naszym kraju i nie tylko zdecydowanie lepiej spisze się wersja z dachem. Niestety modyfikacja taka ma swoją cenę. Z powodu użytego do produkcji włókna węglowego, a także ze względu na unikalność i wysoką cenę KTM X-Bow, osłona ta została wyceniona na 12 000 Euro. Znacznie tańsza będzie prostsza wersja kabiny nazwana Monte Carlo.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy