Messi w EA Sports

EA SPORTS podpisała kontrakt z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, gwiazdą Barcelony i reprezentacji Argentyny - Lionelem Messim. Ulubieńca kibiców Dumy Katalonii będziemy mogli zobaczyć na okładce gry FIFA Street której premiera już w marcu 2012 roku.

EA SPORTS podpisała kontrakt z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, gwiazdą Barcelony i reprezentacji Argentyny - Lionelem Messim. Ulubieńca kibiców Dumy Katalonii będziemy mogli zobaczyć na okładce gry FIFA Street której premiera już w marcu 2012 roku.

EA SPORTS podpisała kontrakt z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, gwiazdą Barcelony i reprezentacji Argentyny - Lionelem Messim. Ulubieńca kibiców "Dumy Katalonii" będziemy mogli zobaczyć na okładce gry FIFA Street której premiera już w marcu 2012 roku.

„Seria FIFA to najlepiej sprzedające się gry wideo na świecie, a Lionel Messi jest najlepszym piłkarzem na świecie, także będzie to współpraca pomiędzy prawdziwymi super gwiazdami,” mówi Matt Bilbey, wiceprezes i GM Football, EA SPORTS. „Z Messim w naszym zespole mamy najlepszego i najbardziej uwielbianego zawodnika, który pomoże EA SPORTS utrzymać czołową pozycję w nadchodzących latach”.

Reklama

„Chcę być częścią zespołu tworzącego najlepszą grę piłkarska na świecie i być kojarzonym ze wspaniałą marką EA SPORTS”, powiedział Messi. Współpraca z EA SPORTS jest dla mnie okazją aby pokazać moja kreatywność, profesjonalizm i odpowiedzialność społeczną”.

Grając w FC Barcelona, Messi otrzymał prestiżową nagrodę FIFA Ballon d’Or 2010 dla najlepszego piłkarza na świecie, był najlepszym strzelcem Ligi Mistrzów UEFA przez ostatnie trzy lata, został trzykrotnie wybrany graczem roku La Liga, współtworzył listę nominacji do nagrody FIFA Ballon d’Or 2011. Mając zaledwie 24 lata, Messi zdobył ponad 200 bramek w rożnych turniejach i obecnie zajmuje drugie miejsce w ilości zdobytych bramek w całej historii Barcelony. W tym sezonie zdobył już 27 bramek i zaliczył 14 asyst w 29 meczach.

Wielostronna współpraca z EA SPORTS zakłada że Messi zostanie ambasadorem marki. Będzie twarzą kampanii reklamowej, projektów opakowań gier i wszelkich działań marketingu społecznego związanych z marką FIFA. Ciekawe jak z tym faktem będą się czuć ludzie z Pro Evolution Soccer, u których Argentyńczyk niejednokrotnie gościł na łamach okładek kolejnych odsłon serii.

EA SPORTS zamierza współpracować z fundacją pomocy społecznej Leo Messiego Foundation, aby wspierać edukację i opiekę medyczną dla dzieci na całym świecie.

Seria EA SPORTS FIFA jest wydawana od 19 lat, w tym roku pobiła wszelkie rekordy sprzedaży - w ciągu pierwszych pięciu dni od premiery sprzedano 3,2 milionów kopii FIFA 12, co stanowi najlepszy wynik w historii sprzedaży gier wideo.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy