Microsoft firmą familijną

Najnowsza kampania marketingowa Microsoftu opiera się na pomyśle, aby promować kilka produktów tej firmy jednocześnie, udowadniając w ten sposób, że jest to idealne rozwiązanie dla każdej szczęśliwej rodziny.

Najnowsza kampania marketingowa Microsoftu opiera się na pomyśle, aby promować kilka produktów tej firmy jednocześnie, udowadniając w ten sposób, że jest to idealne rozwiązanie dla każdej szczęśliwej rodziny.

Najnowsza kampania marketingowa Microsoftu opiera się na pomyśle, aby promować kilka produktów tej firmy jednocześnie, udowadniając w ten sposób, że jest to idealne rozwiązanie dla każdej szczęśliwej rodziny.

Najnowsza kampania nosi nazwę Great To Be Family i łączy w sobie poszczególne produkty firmy – system Windows, smartfon Windows Phone, konsolę Xbox z Kinect, program Windows Live Movie Maker oraz pakiet Office.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy