Niesamowity pokaz możliwości DirectX 12

Podczas konferencji BUILD Microsoftu swoje 5 minut na scenie dostali twórcy serii Final Fantasy - studio Square Enix - które miało zaprezentować możliwości jakie daje DirectX 12 przez swoje nowe demo technologiczne zatytułowane WITCH: Chapter 0 [cry].

Podczas konferencji BUILD Microsoftu swoje 5 minut na scenie dostali twórcy serii Final Fantasy - studio Square Enix - które miało zaprezentować możliwości jakie daje DirectX 12 przez swoje nowe demo technologiczne zatytułowane WITCH: Chapter 0 [cry].

Podczas konferencji BUILD Microsoftu swoje 5 minut na scenie dostali twórcy serii Final Fantasy - studio Square Enix - które miało zaprezentować możliwości jakie daje DirectX 12 przez swoje nowe demo technologiczne zatytułowane WITCH: Chapter 0 [cry].

W demie tym, które było renderowane w czasie rzeczywistym, mogliśmy zobaczyć 63 miliony poligonów w każdej scenie - według zapewnień Microsoftu to 6-12-krotnie więcej niż w przypadku możliwości poprzedniej wersji DirectX - 11. Czekamy zatem na nową generację gier, która możliwości te wykorzysta w praktyce.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy