Nowy Fiat Panda już oficalnie

Idąc śladem innych producentów również Fiat zdecydował się na przedpremierowy pokaz jednego z najbardziej oczekiwanych modeli tego roku. Wreszcie bez maskowania i szpiegowskich zdjęć możemy w pełnej krasie zobaczyć najmłodszego włoskiego malucha.

Idąc śladem innych producentów również Fiat zdecydował się na przedpremierowy pokaz jednego z najbardziej oczekiwanych modeli tego roku. Wreszcie bez maskowania i szpiegowskich zdjęć możemy w pełnej krasie zobaczyć najmłodszego włoskiego malucha.

Idąc śladem innych producentów również Fiat zdecydował się na przedpremierowy pokaz jednego z najbardziej oczekiwanych modeli tego roku. Wreszcie bez maskowania i szpiegowskich zdjęć możemy w pełnej krasie zobaczyć najmłodszego włoskiego malucha.

Panda będzie samochodem opartym o płytę podłogową obecnej generacji. Jednak urośnie ona w stosunku do niej o kilka centymetrów w każdym kierunku. Nowe wymiary samochodu będą następujące: długość 3,65 m (+9 cm), szerokość 1,64 m (+6 cm), wysokość 1,55 m (+1 cm). Zwiększenie rozmiarów auta przyniesie większy komfort podróżowania, stabilniejsze zachowanie się na drodze, a także większą ładowność bagażnika, którego pojemność nie została jeszcze ujawniona.

Reklama

Klienci decydujący się na nową Pandę będą mieli do wyboru cztery jednostki napędowe. Listę otwierają dwa dwucylindrowe silniki o pojemności 900 cm sześciennych, z których jeden będzie uzbrojony w turbosprężarkę. Wersja ta będzie dysponować mocą 85 KM i będzie o 15 km mocniejsza od motoru wolnossącego. Podstawowy silnik ma pojemność 1,2 l i moc 69 KM. Jedyna jednostka wysokoprężna to doskonale znany motor MutiJet 1,3 l i mocy 75 KM.

Ciekawostką jest zapowiedź wypuszczenia serii samochodów przygotowanych przez Abartha. Prawdopodobnie pod ich maską zagości silnik 0,9 l, którego moc wzrośnie do 105 KM. Premiera nastąpi na targach we Frankfurcie, natomiast produkcyjnych modeli możemy spodziewać się w listopadzie.

Jak Wam się podoba nowy włoski maluch?

Źródło: Fiat

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy