Witryna sklepowa, która ogląda przechodniów

Zazwyczaj w witryny sklepów w ciągu całego dnia wlepione są setki, jeśli nie tysiące par oczu, a norweski artysta Mats Skjævesland Vium postanowił ostatnio sytuację tę odwrócić. W swojej ciekawej instalacji wypełnił on witryny nieczynnej restauracji Subway oczami, które losowo rozglądają się na wszystkie strony. Wygląda to kompletnie surrealistycznie.

Zazwyczaj w witryny sklepów w ciągu całego dnia wlepione są setki, jeśli nie tysiące par oczu, a norweski artysta Mats Skjævesland Vium postanowił ostatnio sytuację tę odwrócić. W swojej ciekawej instalacji wypełnił on witryny nieczynnej restauracji Subway oczami, które losowo rozglądają się na wszystkie strony. Wygląda to kompletnie surrealistycznie.

Zazwyczaj w witryny sklepów w ciągu całego dnia wlepione są setki, jeśli nie tysiące par oczu, a norweski artysta Mats Skjævesland Vium postanowił ostatnio sytuację tę odwrócić. W swojej ciekawej instalacji wypełnił on witryny nieczynnej restauracji Subway oczami, które losowo rozglądają się na wszystkie strony. Wygląda to kompletnie surrealistycznie.

Zdj.: screenshot YouTube/Mats Vium

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy