Co dalej z Internetem?

Według wiceprezesa Intela - Paula Otellini - dostęp do Internetu przestał być głównym powodem, dla którego ludzie kupują komputery.

Według wiceprezesa Intela - Paula Otellini - dostęp do Internetu przestał być głównym powodem, dla którego ludzie kupują komputery.

Intel wierzy, że teraz klientów należy szukać oferując nowe możliwości - takie, jak np. obróbka obrazu wideo czy dźwięku. Otellini podczas prezentacji, która odbyła się wczoraj w Londynie, zwrócił wagę, że sprzęt cyfrowy powoli eliminuje analogowy - np. aparaty cyfrowe sprzedają się dziś lepiej, niż tradycyjne. Format cyfrowy daje szanse niczym nieskrępowanych modyfikacji zarejestrowanego materiału przy użyciu domowego komputera. Multimedialny komputer o dużych możliwościach, który stanie się jednostką centralną dla domowego sprzętu Intel ochrzcił "Extended PC". Jego sercem ma być według Intela - jak nietrudno się domyślić - procesor Pentium 4... Promowanie idei "Extended PC" Intel połączy z agresywną polityką cenową dotyczącą nowego, wciąż dość słabo sprzedającego się procesora. Zapowiadane są także nowsze wersje P4 - jeszcze w tym roku pojawi się układ pracujący z częstotliwością przekraczającą 2GHz.

Reklama

Czy sprzedaż Pentium 4 wkrótce wzrośnie? Zależy to nie tylko od ceny układu, ale i od dostępności płyt głównych dla tego procesora. Intel oczekuje, że boom na P4 rozpocznie się wraz z masową wymianą komputerów spodziewaną wkrótce po premierze nowego Windowsa XP. Dlatego już teraz firma rozpoczyna kampanię reklamową, dorabiając do swojego niezbyt chodliwego towaru odpowiednią ideologię.

Źródło informacji: ZDNet

Dowiedz się więcej na temat: Intel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy