Darmonet: Pomysł na promocję

Ruszył nowy serwis internetowy Darmonet - <a href="http://www.darmownet.pl" target="_blank">www.darmonet.pl</a> - prezentujący oryginalny pomysł na promocję i reklamę produktów i usług w Internecie. Pomysłodawcy i twórcy "Darmonetu" określają go jako <i>internetową zabawę quizową, która daje unikalną możliwość rozmowy reklamodawcy z konsumentem</i>

Internauta odwiedzający Darmonet zapoznaje się ze stronami reklamowymi i odpowiada na pytania dotyczące reklamy, którą przed chwilą obejrzał. Aby przejść dalej, musi na te pytania udzielić prawidłowych odpowiedzi. Jeśli mu się to nie uda, zawsze może się cofnąć i odszukać potrzebne informacje.

Każda dobra odpowiedź przybliża gracza do wygranej. Wyboru zwycięzców dokonuje program komputerowy działający według zadanego algorytmu. Program ten gwarantuje, że gracz wypełniając prawidłowo odpowiednią ilość ankiet w końcu musi wygrać.

Wśród wygranych jest między innymi sprzęt RTV, AGD, wycieczki zagraniczne, sprzęt sportowy, sprzęt komputerowy, płyty kompaktowe i DVD, gry multimedialne. Gracz sam dokonuje wyboru nagrody.

Darmonet zapewnia również innego rodzaju rozrywki:

? Obcinarka - kontent satyryczny współtworzony z wortalem satyrycznym Gilotyna.pl

? Wolna Strefa - czyli o tym co można za darmo otrzymać w Internecie

? Cyganka - wszelkiego rodzaju wróżby i horoskopy (Runy, Tarot, I-ching)

Sposób przygotowania Darmonetu gwarantuje niezwykłą skuteczność dotarcia informacji o produkcie lub usłudze do konsumentów. Duża ilość nagród oraz proste i zrozumiałe dla każdego zasady uczestniczenia w zabawie zachęcają do wzięcia w niej udziału.

Dla reklamodawców najbardziej atrakcyjną cechą Darmonetu jest to, iż uczestnik gry, chcąc odnieść sukces, a więc wygrać atrakcyjną nagrodę, jest "zmuszony" do zapoznania się z kolejnymi ofertami reklamowymi i promocyjnymi. Reklamodawca sam ustala, jakie chce zadać pytania, w jakiej ilości oraz w jaki sposób przedstawić produkt bądź usługę na stronach reklamowych.

Więcej informacji: www.darmonet.pl

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas