IT w marketingu i marketing w IT – czyli najnowsze trendy w branży IT i nowych technologii

Jak rozszerzona rzeczywistość sprawdza się w technologiach mobilnych? Jak projektować responsywne strony www? Co robić, by sklep internetowy zarabiał? Co to jest Yammer? – to tylko kilka tematów z wielu bezpłatnych warsztatów oraz prelekcji zbliżającej się tegorocznej edycji Jungle Web.

Konferencja Łódź Jungle Web 2014 - 24 i 25 kwietnia  w Łodzi
Konferencja Łódź Jungle Web 2014 - 24 i 25 kwietnia w Łodzimateriały prasowe

Już 24 i 25 kwietnia w Łodzi po raz trzeci odbędzie się ogólnopolska konferencja poświęcona nowym technologiom, IT, e-commerce, social media oraz marketingowi internetowemu. Microsoft, Ericpol, ATOM, Digital Touch, inClick to tylko niektórzy z partnerów tegorocznej edycji Łódź JungleWeb, których specjaliści podzielą się swoją praktyczną wiedzą z uczestnikami tej unikalnej konferencji.

Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web - przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej.  Wśród wielu prelegentów pojawi się między innymi Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej; Tomasz Stefko (Ericpol) zajmie się responsywnym projektowaniem stron www;  Łukasz Jach-Bartha (Digital Touch) opowie o rzeczywistości rozszerzonej w technologiach mobilnych, a Małgorzata Bogacka (ATOM) zdradzi co robić, by sklep internetowy zarabiał. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, BRIEF, Digital Touch, Ericpol, IAB Polska, inClick, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja Agencja Public Relations, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych, content marketingu, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR - wizerunku w sieci. Całość programu dostępna  jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fanpage’u Łódź Jungle Web.

Partnerami głównymi tegorocznej konferencji Jungle Web są firmy Ericpol oraz inClick, natomiast partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja ATOM Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja - agencja Public Relations, a patronem medialnym został portal INTERIA.pl.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Organizatorzy konferencji - członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.

  Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Tegoroczna edycja Jungle Web odbędzie się 24-25 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1)

Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl

Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznej Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fanpage’u www.facebook.com/LodzJungleWeb

Informacja prasowa
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas