Milion odsłon w kilka dni. Natanek Batmanek bije rekordy na YouTube
Takiego virala dawno w Polsce nie było. Nieemitowana reklama Tesco, wykorzystująca postać ks. Natanka, stała się prawdziwym hitem wśród internautów - i to w ciągu zaledwie paru dni.
Jego kazania wykorzystywali już w swojej radosnej twórczości internauci, teraz czas na agencje interaktywne tworzące reklamy dla znanych polskich marek. Pierwszej z nich właśnie się udało.
Jak donosi serwis Interaktywnie, nieemitowana reklama z Natankiem Batmankiem, która pojawiła się w Internecie w piątek, już ma ponad milion odsłon na YouTube. W klipie występuje znany z innych reklam Tesco Henio, który wyraźnie został natchniony.
Klip stworzyła agencja Pride&Glory Interactive, która podała, że jest on popularny również w innych serwisach niż YouTube. W ciągu pierwszych trzech dni jego obecności w Sieci na Facebooku pojawiło się aż 100 tysięcy odnośników do niego.
O filmiku dyskutują blogerzy i internauci w serwisach społecznościowych. Brand24 wyliczył, że dzięki niemu w social media mówi się o Tesco aż 15 razy więcej niż do tej pory. To niesamowity sukces i dobry przykład dla wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne virale.
Michał Wilmowski
Źródło: http://vbeta.pl