Nowy układ graficzny Google
Google nadał wyszukiwarce nowy układ graficzny, który ma lepiej prezentować użytkownikowi możliwości, a także ujednolicić motywy graficzne poszczególnych funkcji wyszukiwania.
Ponadto wśród opcji umieszczono narzędzia, za pomocą których można ograniczać wyniki wyszukiwania, a także propozycje pokrewnych fraz wyszukiwania. Obszar opcji jest przy tym dostosowywany do typu wyszukiwania. W przypadku normalnego przeszukiwania stron WWW można skorzystać z opcji Najnowsze, która przy wyszukiwaniu obrazów jest nieobecna, ale w zamian za to ogranicza się wyniki wyszukiwania pod kątem rozmiaru, typu czy też koloru obrazu.
Oprócz wspomnianych filtrów wyszukiwania nowy układ wprowadza również pomniejsze zmiany obejmujące m.in. logo i sposób nawigacji, za pośrednictwem którego użytkownik przechodzi na kolejne strony wyników. Według informacji koncernu z Mountain View łącznie doszło do ponad stu pomniejszych poprawek w wyglądzie usługi. Google od dłuższego czasu eksperymentował z nowym układem; niektórzy użytkownicy już wcześniej mogli śledzić te przymiarki.