Rzeczywistość rozszerzona na ulicach Polski

Rzeczywistość rozszerzona staje się coraz bardziej popularna także wśród firm chcących promować swoje marki. Do tego grona doszła kolejna marka.

Rzeczywistość rozszerzona w wydaniu Desperados na uliach Polski
Rzeczywistość rozszerzona w wydaniu Desperados na uliach Polskimateriały prasowe

Aby ją uruchomić, trzeba pobrać bezpłatną dedykowaną aplikację z Apple Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim smartfonie czy tablecie oraz nakierować oko kamery na reklamę.

Po uruchomieniu aplikacji, widzimy burzącą się ścianę, zza której wyłania się gramofon, zaczyna grać imprezowa muzyka, a użytkownik zostaje zaproszony do wcielenia się w rolę głównego bohatera rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja pozwala na żywo w dowolny sposób skreczować lecący utwór.

- Desperados Red to marka skierowana do ludzi, którym nie jest obca nowoczesna technologia, a smartfon czy tablet jest używany przez nich, na co dzień do komunikacji ze znajomymi oraz z otoczeniem. Dlatego też w swoich działaniach promocyjnych wykorzystujemy te technologie, angażując konsumentów tak, aby byli oni aktywnymi uczestnikami, którzy na własnej skórze poznają świat marki - mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados.

materiały prasowe
INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas