Rozszerzona rzeczywistość w katalogu IKEA

Rozszerzona rzeczywistość nie jest nowością, jednak jej użycie w praktycznych rozwiązaniach to rzadkość. Już wkrótce technologię tę możemy znaleźć nie tylko w prostych grach czy rozrywkowych aplikacjach na smartfony. Sieć sklepów IKEA skorzystała z AR do stworzenia interaktywnego katalogu, zawierającego swoją najnowszą ofertę.

IKEA stawia na interaktywne katalogi, czy to się sprawdzi?
IKEA stawia na interaktywne katalogi, czy to się sprawdzi?materiały prasowe

Kolejny drukowany katalog sieci IKEA będzie kompatybilny ze specjalną aplikacją na smartfony, która wzbogaci nasze postrzeganie danego produktu. Przy niektórych zdjęciach konsumenci znajdą ikonę, po zeskanowaniu której otrzymają obrazy różnych wersji kolorystycznych danych mebli oraz ich zestawienia z innymi produktami szwedzkiej sieci.

Jak oryginalny pomysł sprawdzi się w rzeczywistości przekonamy się już 31 lipca, bowiem wtedy pojawi się najnowsza edycja drukowanego katalogu IKEA, wraz z odpowiednimi aplikacjami na iOS i Androida.

Interaktywny katalog IKEA:

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas