Sponsorowane linki w NetSprint

Sponsorowane linki to nowa oferta reklamy w wyszukiwarce NetSprint, skierowana do firm, pragnących zwiększyć ruch na swojej witrynie internetowej. Opłacony odnośnik jest wyraźnie wyeksponowany ponad wynikami wyszukiwania (barwne tło, adnotacja "Link Sponsorowany").

Pełna swoboda doboru słów kluczowych, umożliwia pojawienie się tego typu reklamy tylko wówczas, gdy użytkownik szuka informacji na temat związany z działalnością danej firmy. Przedstawiciele NetSprint zapewniają, że "NetSprint w żaden sposób nie ingeruje w swój algorytm rankowania stron dbając, aby jego użytkownicy otrzymywali odpowiedzi najwyższej jakości", nie od dziś bowiem wiadomo, że w wyszukiwarkach, sprzedających miejsca w prezentowanych wynikach, jakość otrzymywanych przez internautów rezultatów znacząco się obniża.

Według wszystkich badań do najbardziej irytujących internautów elementów w Sieci należą okienka reklamowe (pop-up) i banery graficzne - narzeka na nie odpowiednio 52 i 50 proc. użytkowników. Ponad jedna trzecia nie akceptuje też zatłoczonych, przeładowanych grafiką stron oraz długiego czasu ładowania witryn. Tekstowe linki sponsorowane traktowane przez internautów jako dodatkowy wynik wyszukiwania cieszą się tymczasem dość dużą sympatią. (być może dlatego, że nie są jeszcze tak natrętnie popularne jak inne formy reklamy).

Wyszukiwarka NetSprint jest własnością warszawskiej firmy XOR. Dziennie obsługuje około 120 tys. zapytań. Wyniki wyszukiwania pojawiają się w serwisie NetSprint.pl oraz jego partnerów (BiznesNet.pl i Korkonet.pl).

Zobacz: http://netsprint.pl

(Źródło: WebExpress - http://www.weinfo.pl/)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas