Turniej Rycerski na komórkę i PC

Emisja S.A. rozpoczyna pierwszy w Polsce "Turniej Rycerski", skierowany do żądnych przygód miłośników internetu i komórek. Gra potrwa pół roku i zakończy się 8 czerwca 2004. Udział w Turnieju mogą brać użytkownicy telefonów wszystkich sieci GSM oraz komputerów stacjonarnych z dostępem do internetu.

Turniej składa się z wielu krótkich pojedynków rozgrywanych z różnymi osobami dostępnymi on-line, na specjalnych planszach. Gra przypomina nieco znaną zabawę "Kółko i Krzyżyk". Ułożenie czterech kul jednego koloru w poziomie, pionie lub na ukos oznacza wygraną rozgrywkę. Podczas rozgrywek uczestnicy walczą o cenne nagrody - srebrne sygnety oraz Rycerski Miecz Zawiszy Czarnego! Wszyscy gracze mogą porozumiewać się ze sobą za pomocą mobilno - internetowego komunikatora Papla Instant, dzięki któremu otrzymują najnowsze wieści ze świata gry. Do Turnieju można zapraszać także graczy spoza Polski.

Zabawa w Turnieju Rycerskim to rozrywka na każdą kieszeń, koszt wynosi 1, 22 złotego za grę ściągnięta na komórkę i tyleż samo za rejestrację w Turnieju, komunikator Papla otrzymamy za darmo. Gra dostępna jest dla wszystkich posiadaczy komórek obsługujących język Java. Koszty połączenia GPRS naliczane są według stawek operatorów. Turniej jest również dostępny w wersji na PC. Aby wystartować, trzeba wejść na stronę www.papla.pl/turniej, zalogować się i przystąpić do gry.

Walka odbywa się na trzech Arenach - Brązowej, Srebrnej i Złotej. Grę rozpoczyna się od statusu Ciury. Wygrywając kolejne pojedynki i otrzymując punkty można dojść aż do stopnia Księcia. Osobie, która w danym momencie posiada najwięcej punktów przysługuje tytuł Króla. Za każdą walkę otrzymuje się punkty, niektóre starcia są specjalnie premiowane.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas