Coraz bardziej kochamy TPSA?

Jak wynika z najnowszych badań TNS Telecoms Index, przeprowadzonych przez TNS OBOP, od stycznia ubiegłego roku można zaobserwować systematyczny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Telekomunikacji Polskiej. W listopadzie 2003 Telekomunikacja Polska miała już 43% bardzo zadowolonych klientów (abonenci, którzy wskazali oceny 8,9,10 na skali 1-10 punktowej), w porównaniu do listopada 2002 roku, kiedy to odsetek ten wynosił 35%. Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) oraz Telefonia Dialog (56%).

article cover
INTERIA.PL

Przedstawione wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów. TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest około 1000 gospodarstw domowych.

(TNS OBOP)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas