Coraz bardziej kochamy TPSA?
Jak wynika z najnowszych badań TNS Telecoms Index, przeprowadzonych przez TNS OBOP, od stycznia ubiegłego roku można zaobserwować systematyczny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Telekomunikacji Polskiej. W listopadzie 2003 Telekomunikacja Polska miała już 43% bardzo zadowolonych klientów (abonenci, którzy wskazali oceny 8,9,10 na skali 1-10 punktowej), w porównaniu do listopada 2002 roku, kiedy to odsetek ten wynosił 35%. Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) oraz Telefonia Dialog (56%).
Przedstawione wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów. TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest około 1000 gospodarstw domowych.
(TNS OBOP)