Inteligentne okulary od Facebooka to gadżet przyszłości za rozsądne pieniądze
Mark Zuckerberg zaprezentował inteligentne okulary, które pozwolą na robienie zdjęć i nagrywanie filmów. To Google Glass w o wiele ładniejszym i praktyczniejszym opakowaniu. Ich cena też zachęca.
Chociaż wielu już próbowało wprowadzić do masowej sprzedaży i spopularyzować inteligentne okulary, to jednak dotychczas nikomu się to nie udało. Doszło do tego z wielu powodów. Pomimo tego faktu, Mark Zuckerberg, szef największego na świecie serwisu społecznościowego nie dał za wygraną i uważa, że to jemu pierwszemu uda się odmienić na lepsze tę smutną rzeczywistość.
Pierwsze inteligentne okulary Facebooka sygnowane są logiem Ray-Bana. Zuckerberg chce przenieść sceny z filmów science-fiction do świata realnego. Jego inteligentne okulary nie tylko są wygodne w codziennym użytkowaniu, ale również drzemie w nich gigantyczny potencjał, który ma odmienić nasze życie nie do poznania.
Ich użytkownicy mogą bowiem robić nimi piękne fotki i filmy, nagrywać otaczające ich dźwięki, wykonywać połączenia głosowe i słuchać ulubionej muzyki, a później wszystkie multimedia szybko udostępnić swoim bliskim i znajomym na najróżniejszych serwisach społecznościowych. Brzmi zachęcająco? Na pewno dla wielu fanów socjalmediów jak najbardziej, a przy tym kusząca jest też cena okularów.
Facebook zapowiada, że Ray-Ban Stories będą sprzedawane w zestawie razem z etui pełniącym jednocześnie funkcję powerbanka. Na razie urządzenie dostępne będzie w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Włoszech, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Później oferta zostanie rozszerzona na inne państwa. Ray-Ban Stories będzie można zakupić za 299 dolarów (ok. 1150 złotych). Urządzenie będzie dostępne w 20 wariantach oferujących różne kolory i design.
Eksperci ze świata najnowszych technologii uważają, że okulary na pewno nie staną się hitem, ale mogą one doprowadzić do przełomu w świecie urządzeń mobilnych. Inteligentne okulary z tyloma praktycznymi funkcjami, i to za cenę dobrych słuchawek, to strzał w dziesiątkę Facebooka i fajny gadżet dla fanów mediów społecznościowych.
Źródło: GeekWeek.pl/Facebook / Fot. Facebook