Orange rozdaje gadżety w zamian za... ocenę obsługi

Całkiem niedawno Play proponował swoim klientom wystawianie ocen konsultantom, teraz zaś podobną sugestię mamy od Orange. Nie wiem tylko na ile obiektywne będą to oceny, skoro za najciekawsze "Pomarańczowy Operator" rozda nagrody...

"Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange." - pisze rzecznik prasowy Orange, Wojciech Jabczyński.

Jeśli mamy akurat chwilę wolnego czasu, no i oczywiście jesteśmy klientem sieci Orange (albo byłym klientem w sumie, nie jest to sprecyzowane) - możemy napisać, co nam się podoba, a co należałoby zmienić w sposobie obsługi.

Zachętą do wyrażania swoich opinii są gadżety firmowe, które rozdane zostaną autorom najciekawszych wypowiedzi. Nagrodami będą:

- piłka na EURO 2012,

- maskotki Serce i Rozum,

- vouchery do Cinema City,

- koszulki Orange,

- plecaki Orange.

Korzyści mogą być też bardziej "globalne". Jak mówi Jabczyński, lepsza obsługa klienta to dla sieci w tym roku priorytet, więc wszelkie sugestie będą rozważane i po dokładnej analizie, w miarę możliwości, wprowadzane w życie.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas