Polski smartwatch wkroczył na Indiegogo

Boddie – pierwszy polski smartwatch firmy Rearden Technology S.A. doczekał się swojego miejsca na globalnej platformie crowdfundingowej Indiegogo. Czy ma szanse odnieść sukces?

Inteligentny zegarek Boddie
Inteligentny zegarek Boddiemateriały prasowe

Crowdfunding to nic innego, jak finansowanie projektów przez społeczność danej platformy, np. In-diegogo, Kickstarter. Zapewnia ono nie tylko szybki przypływ gotówki, ale także pozyskanie dużej sympatii wśród przyszłych nabywców produktu. O popularności tej metody finansowania świadczą ostatnie badania firmy Massolution, z których wynika, że w 2013 r. na finansowanie crowdfundingowe zostanie przeznaczonych ok. 5,1 mld dol. Potentatem w tym zakresie pozostają państwa Ameryki Północnej oraz Europy, które w zeszłym roku odpowiadały za 96 proc. całej wartości przekazanych pieniędzy.

- Decydując się na platformę crowdfundingową postawiliśmy na dwie jej cechy: szybkie pozyskanie pieniędzy na realizację projektu, a także na możliwość stworzenia bliskiej relacji z nabywcami, która jest częścią naszej idei marki. Oddanie produktu w ręce zwykłych ludzi pozwala dokonać oceny własnego pomysłu, tego czy się on przyjmie czy też nie, a także przyczynia się do wprowadzania różnych zmian, w zgodzie z alarmowanymi potrzebami nabywców - mówi Paweł Tomczyk, prezes Rearden Technology S.A.

Polski produkt pozwoli użytkownikom w sposób dyskretny sprawdzać powia-domienia serwisów społecznościowych, nieodebrane połączenia oraz smsy. Dodatkowym atutem będzie możliwość jego używania przy pomocy gestów. Proste ruchy umożliwią nabywcy odbieranie czy też odrzucanie połączeń, a także regulację głośności słuchanej muzyki.

Boddie pozwoli również wzbogacić życie towarzyskie, poprzez funkcję zdalnego wyzwalania migawki aparatu, co pozwoli uzyskać perfekcyjne zdjęcie bez kłopotów z samowyzwalaczem. Dodatkowo rozwinięta opcja treningu pozwoli zapisać wyniki w zakresie przebiegniętych metrów, czy też spalonych kcal. Co ważne, cały produkt będzie kompatybilny z systemem Android.

Kampania Indiegogo firmy Rearden Technology rozpoczęła się 31 maja 2013 i potrwa dwa miesiące.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas