Rebranding Ery za 100 milionów złotych

O tym, że Era stała się własnością Deutsche Telekom, wiemy już niemal wszyscy. Nowy właściciel poinformował jakiś czas temu, że zmiana obecnej sieci w T-Mobile jest już niemal pewna - można się jej spodziewać jeszcze w tym roku. Ile będzie kosztowała ta zmiana?

Jak ustalił Dziennik Gazeta Prawna, akcja marketingowa związana z pojawieniem się marki T-Mobile na polskim rynku jest planowana na czerwiec, lipiec lub sierpień tego roku. Szacuje się, że całe przedsięwzięcie może kosztować nawet od 60 do 100 mln zł, choć - jak twierdzi Miroslav Rakowski - ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Według nowego prezesa zarządu PTC, Miroslava Rakowskiego, rebranding przyciągnie szersze grono klientów, a pod nową marką operator zaproponuje kilka ciekawych nowości. Jedną z nich będzie niższa stawka roamingu szerokopasmowego Internetu dla klientów Deutsche Telekom w UE, która zacznie obowiązywać tuż przed wakacjami. Natomiast w drugim kwartale sieć wprowadzi do swojej oferty kilka nowych tabletów.

Motorem napędzającym nową markę ma być także szybki Internet. Szef Polskiej Telefonii Cyfrowej informuje, że w tym roku na rozwój sieci spółka ma zamiar wydać około 1 mld zł. Do końca 2011 roku ponad 60 proc. ludności naszego kraju znajdzie się w zasięgu technologii HSPA+.

Przygotowania do przeobrażenia obecnej sieci w T-Mobile idą pełną parą, a w tej chwili operator szykuje się do zmiany wystroju 1200 punktów Ery. Nie będą one jednak gwałtowne - przynajmniej do kwietnia bądź maja nie zauważymy niczego nowego w salonach operatora.

Tomasz

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas