Rośnie sprzedaż komórek Samsunga w Polsce
Samsung na polskim rynku goni swojego największego komórkowego konkurenta - fińską Nokię. W ubiegłym roku polski oddział Samsunga zanotował wzrost sprzedaży komórek o kilkaset tysięcy sztuk.
Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Polska w rozmowie z Rzeczpospolita poinformował, że w 2010 roku na polskim rynku sprzedano 3,3 mln telefonów Samsunga. To o około 300 tys. sztuk więcej w porównaniu z 2009 rokiem. Przychody ze sprzedaży telefonów wyniosły 1,2 mld zł.
Przedstawiciele Samsung Polska spodziewają się, że w 2011 roku największą popularnością będą cieszyły się smartfony, między innymi dzięki wprowadzanym na rynek coraz tańszych modeli. Rośnie także popularność Samsung Apps - polscy użytkownicy tygodniowo pobierają średnio 100 tys. aplikacji.