MobilKing - nowy operator dla mężczyzn

Zaprezentowano markę MobilKing - nowego wirtualnego operatora komórkowego na polskim rynku. Operator jeszcze nie wystartował, a już może mieć problemy, bo nie zadbano o umowy, dzięki którym możliwe byłoby przeniesienie posiadanego numeru do nowej sieci.

Sport - jeden z najważniejszych elementów promocji nowego operatora.
Sport - jeden z najważniejszych elementów promocji nowego operatora.AFP

Oferta nowego gracza rynku telefonii mobilnej skierowana jest głównie do mężczyzn lubiących sport i rozrywkę.

Użytkownicy w telefonie znajdą serwisy informacyjne dotyczące sportu, m.in. wyniki na żywo z meczów piłkarskich. Pojawią się także serwisy rozrywkowe. Jak zapewnia nowy operator - nie będzie "żadnych fałszywych promocji".

Klienci będą korzystać z numerów zaczynających się od cyfr 882.

Podstawowy cennik:

Minuta rozmowy - 50 groszy

Kosz wysłania SMS - 15 groszy

Usługa mecz: 3,66 zł

Starter: CENY NIE PODANO PODCZAS PREZENTACJI

Nowy operator wystartuje w drugie połowie lutego 2008 roku. Wkrótce w sieci pojawi się także serwis internetowy MobilKing. W karty SIM nowego operatora będzie można zaopatrzyć się w 20 tys. miejscach bliskim mężczyznom. Nie podano jednak ceny pakietów startowych.

Operator ma oferować jedynie karty SIM, bez telefonicznych zestawów.

Oferta będzie dostępna także w salonach prasowych Kolporter, sieci sklepów Żabka oraz Connex. MobilKing do końca roku planuje pozyskać 200 tys. użytkowników. - Liczymy, że uda nam się zrealizować plany, a nawet znacząco je przekroczyć - mówi media2.pl Tomasz Rudnicki dyrektor zarządzający MobilKing.

Plan wydaje się nam raczej prosty do zrealizowania - wystarczy, że każdy z ponad 20 tys. punktów sprzeda 10 zestawów startowych operatora. Błędem jest jednak nie oferowanie zestawów z telefonami. Jeśli MobilKing chce zarabiać - jak twierdzi - na usługach dodatkowych, to powinien zaoferować multimedialne telefony.

Rudnicki uważa, że klienci wydadzą miesięcznie w MobiKing na usługi "co najmniej tyle samo co u konkurencji".

Oznacza to w praktyce, że każdy użytkownik co miesiąc ok. 30 złotych. - Aby konkurować z innymi operatorami musimy skupić się na obsłudze klienta oraz marketingu - dodaje media2.pl Tomasz Rudnicki.

Rudnicki powiedział nam również, że na razie klienci nie mogą przenieść swoich numerów od innych operatorów. - Nie mamy jeszcze podpisanych umów z innymi graczami, współpracujemy w tym zakresie z UKE. Trudno mi powiedzieć, kiedy klienci będą mogli przenieść do nas swoje numery. - mówi media2.pl Tomasz Rudnicki.

Właścicielem nowej marki na rynku telefonii mobilnej jest spółka Entertainment Mobile, która swoje telefoniczne usługi będzie oferowała korzystając z infrastruktury Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era. Będzie to jednocześnie pierwszy wirtualny operator Ery, który rozpoczął świadczenie usług. Pierwsza umowa została podpisana przez PTC i Cyfrowy Polsat (Halo Polsat), ale niestety już kilka razy przekładał termin rozpoczęcia sprzedaży.

Innym operatorem, który także w środę poinformował o swoich komórkowch planach jest Crowley Data Poland.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas