foodpanda - mobilny spożywczak
foodpanda – serwis pozwalający zamówić jedzenie online - wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej. Nowa aplikacja umożliwia nie tylko bezpośrednie zamówienie posiłku, ale także dokonanie płatności za pomocą smartfonu. Aplikacja dostępna jest na wszystkich głównych platformach mobilnych: iOS, Android, Windows, Nokia X i Asha
Najnowsza wersja aplikacji przede wszystkim ułatwia proces składania zamówienia. Powracający użytkownicy mają dostęp do historii zamówienia, dzięki czemu mogą wybrać oni zamówiony wcześniej posiłek, bez potrzeby przechodzenia przez cały proces od początku. Ponadto, dzięki wprowadzeniu dodatkowych opcji wyboru, aplikacja jeszcze łatwiej pozwala użytkownikom dostosować zamówione posiłki, do swoich oczekiwań. Nowa aplikacja mobilna jest kolejnym kamieniem milowym dla marki foodpanda. Nasze doświadczenie i wiedza pozwoliły nam stworzyć aplikację nowej generacji, która pozwoli użytkownikom zamawiać posiłki jeszcze szybciej i wygodniej. Rynek jedzenia online jest bardzo dynamiczny, a nowa aplikacja pozwoli nam umocnić się na pozycji światowego lidera - komentuje Ralf Wenzel, globalny dyrektor zarządzający foodpanda.
Podobnie jak w poprzedniej wersji aplikacji, klienci będą mogli korzystać z różnych zintegrowanych opcji płatności, takich jak dedykowane serwisy płatności, płatność kartą oraz gotówką. Nowością jest możliwość finalizacji płatności za pomocą smartfonu. Na tym polu foodpanda jest jednym z pionierów. Cieszymy się, że możemy nareszcie zaoferować nasz nowy, unikalny system zamawiania jedzenia. Nowy User Experience (UX) sprawia, że aplikacja jest nie tylko bardziej intuicyjna, ale też daje dużo więcej radości z użytkowania. Dopracowany interfejs (UI) jest teraz nie tylko jasny i przejrzysty, ale też znakomicie wygląda. - kończy Michał Rokosz, dyrektor generalny foodpanda na rynki CEE.
Nowa wersja aplikacji foodpanda jest dostępna na głównych platformach mobilnych: iOS, Android, Windows, Nokia X i Asha.