Awaria w Pekao. Nie działa bankowość internetowa i aplikacja

Tomasz Wróblewski

Oprac.: Tomasz Wróblewski

Aktualizacja

Nie działa bankowość internetowa Pekao24 i aplikacja mobilna PeoPay. "Nie można się zalogować, brak dostępu przez aplikację mobilną i z komputera" - pisze jeden z klientów na Facebooku. Bank Pekao potwierdza, że są problemy z dostępem internetowym do kont.

Jest problem z bankowością internetową Pekao24 i aplikacją mobilną PeoPay.
Jest problem z bankowością internetową Pekao24 i aplikacją mobilną PeoPay. 123RF/PICSEL

O tym, że są problemy z dostępem do bankowości internetowej Pekao świadczą zgłoszenia w serwisie Downdetector. Od godziny 12.00 zgłoszeń przybywa.

Nic nie działa. Nawet strona logowania się nie otwiera - zaznacza pan Konrad. Chodzi o stronę pekao24.pl.

Raporty spływają z całego kraju. Na mapie zgłoszeń są m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź i Trójmiasto.

Informacja o zgłoszeniach awarii w serwisie downdetector.Downdetectormateriał zewnętrzny

Zgłoszenia o awarii są także pod postami na Facebooku banku.

Aplikacja nie działa, bankowość nie działa, na infolinii konsultanci również nie mają wglądu bo nic nie działa. Nic nie można załatwić - denerwuje się pani Monika.

Jak długo potrwa ta usterka? - pyta pani Agnieszka.

Można wiedzieć dlaczego PeoPay znowu nie działa? - zastanawia się pan Grzegorz.

Awarię potwierdził sam bank na swojej stronie internetowej. Trwają prace nad jej usunięciem.

Możliwe problemy w działaniu PeoPay i Pekao24. Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów.
czytamy na stronie Banku Pekao

O godzinie 14:05 bank przywrócił stronę logowania do banku. Pod oknem do wpisywania danych jest jednak komunikat, że klienci mogą mieć trudności w korzystaniu z usług internetowych. Trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania Pekao24 i PeoPay.

Aktualizacja: Klienci banku informują już, że działanie bankowości internetowej Pekao24 zostało przywrócone. Można też zalogować się do aplikacji mobilnej PeoPay.

Naturalnie, bez kleju i gwoździ. Po materiał idzie do lasuELIAS HUUHTANEN / AFPTV / AFPAFP
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas