Shorts na YouTube to żyła złota - świat oszalał na punkcie tiktokowego wideo
Gigantyczna wręcz popularność aplikacji TikTok sprawiła, że po podobne rozwiązania zaczęły sięgać inne platformy internetowe. Przykładem dobrze przeprowadzonego zwrotu w kierunku takich treści jest zdecydowanie serwis YouTube. Shorts rosną w niewyobrażalnym tempie.
Krótkie, bo nawet i kilkusekundowe wideo z treścią, o której tematykę dba algorytm — do tego dodajmy absolutnie banalny sposób przemieszczania się z jednego materiału do drugiego. Tak wygląda recepta na wsiąknięcie w internetowe zasoby na długie godziny. Uzależniający format z popularnej chińskiej apki wpływa nie tylko na użytkowników. YouTube Shorts pokazuje, że formuła jeszcze się nie wyczerpała.
Sukces TikToka, który jest z nami od 2016 roku, a w 2021 mógł pochwalić się miliardem użytkowników, nie przeszedł bez echa w świecie technologii. Kolejne aplikacje zaczęły stawiać na nowy rodzaj wideo — krótkiego, pionowego, niekiedy zabawnego, ale przede wszystkim szalenie wciągającego.