Shorts na YouTube to żyła złota - świat oszalał na punkcie tiktokowego wideo

YouTube Shorts na telewizorach stało się faktem.
YouTube Shorts na telewizorach stało się faktem.123RF/PICSEL

YouTube niczym TikTok

Sukces YouTube Shorts

1,5 miliarda użytkowników w ciągu miesiąca ogląda przeszło 30 miliardów wideo w YouTube Shorts. Co więcej, mowa tutaj o liczbach z początku roku. Te są teraz odpowiednio większe.
Todd Sherman, Product Manager YouTube Shorts

Nowa funkcja YouTube

Wiele pytań bez odpowiedzi

W tym wypadku interfejs użytkownika nie jest trywialnym problemem. Próba przeniesienia YouTube Shorts na ekrany telewizorów to w zasadzie coś zupełnie odwrotnego niż konwersja horyzontalnego wideo na pionowe wyświetlacze w smartfonach. W tej dziedzinie jest naprawdę sporo do nauczenia się — mowa na przykład o tym, jak użytkownicy chcą wchodzić w interakcje przy pomocy telewizora. Jak powinien działać algorytm? Lepiej, żeby dostosowano go do potrzeb jednego użytkownika, czy w myśl wspólnego oglądania TV, skupić się na popularnych treściach dla grup? Tak naprawdę nikt nic nie wie.
Todd Sherman, Product Manager YouTube Shorts

Recepta na sukces

Zaćmienie Słońca. Fascynujący spektakl przyrody NIR KAFRI / AFPTV / AFPAFP