Kompletny posiłek w proszku. Rewolucja w żywieniu?

Huel - rewolucja w żywieniu /materiały prasowe
Reklama

Na polski rynek wkroczyła innowacyjna marka spożywcza - Huel. To pełnowartościowe produkty mogące zastąpić tradycyjny posiłek. Dostępne w formie proszku do przygotowania koktajlu oraz gotowych napojów, pierwszą na świecie kompletną odżywczo granolę i baton, który stanowi idealną przekąskę.

Rewolucja żywieniowa

Ludzie i ich przodkowie, na przestrzeni milionów lat, korzystali z różnych źródeł pożywienia. Od 2,5 miliona lat temu i żyjących wtedy naszych kuzynów Homo habilis, aż do końca epoki kamienia, gdy wędrówki po planecie odbywali Homo sapiens, żywiliśmy się tylko i wyłącznie tym, co natura pozwoliła nam znaleźć "po drodze".

Zmiany w sposobach pozyskania pożywienia zaczęły następować zaledwie około 10 tysięcy lat temu. Zmieniliśmy się ze zbieraczy, jedzących wyłącznie pożywienie, które udało znaleźć się w okolicy, w ludzi udomawiających zwierzęta, budujących farmy oraz uprawiających rolę. Odkryliśmy, że pożywienie można też mielić na proszek, a rezultatem będzie żywność o wydłużonym okresie przydatności do spożycia, którą też łatwiej będzie transportować. Teraz, gdy mamy już niezawodne i stabilne źródło pożywienia, czas wcześniej spędzany na poszukiwaniu żywności można poświęcić innym czynnościom.

Reklama

Nieustanny brak czasu

Na przestrzeni 10 tysięcy lat w społeczeństwie, zwłaszcza zachodnim, zaszły potężne zmiany i mało kto prowadzi już wędrowny tryb życia. Nasze obecne nawyki żywieniowe również nie przypominają już tych sprzed tysięcy lat. Nie jemy już tylko tego, co akurat odnajdziemy na łonie natury. Jemy co chcemy, kiedy chcemy, a ewentualnie mogą ograniczać nas w tym tylko czas i pieniądze.

Odpowiedzią na te kwestie może być nowa marka - Huel. To pełnowartościowe, łatwe w użyciu i przygotowaniu oraz rozsądne cenowo jedzenie, produkowane przy minimalnym wpływie na zwierzęta i środowisko. W składzie znajduje się 26 niezbędnych witamin, mikroelementy, złożone węglowodany, roślinne białko z grochu, nienasycone kwasy tłuszczowe (kokos i siemię lniane), błonnik i fitoskładniki. Do przygotowania wystarczą dwie minuty, w czasie których należy wymieszać proszek z wodą lub mlekiem lub po prostu skorzystać w gotowego produktu - pełnowartościowego napoju czy batona.

W pogoni za trendami

Huel to nie tylko innowacyjne podejście do odżywiania. To również etyczny i zrównoważony biznes, oparty na 100% wegańskich formułach, a część z zysków jest przekazywana do fundacji charytatywnej Vitamin Angels. Jedno opakowanie wystarcza na ok. 14 posiłków, co sprawia, że powstaje znacznie mniej odpadów, a roczny termin przydatności pozwala marnować mniej żywności.

Za produktami stoi również zespół dietetyków, w tym światowej sławy specjalista ds. żywienia, Jamesa Collier (z tytułem naukowym BSc (Hons), który opracował formułę Huel i wraz z Jullianem Hearnem, założycielem i pomysłodawcą marki. Firma świętowała ostatnio 50 milionów sprzedanych posiłków, odnotowując znaczny wzrost od momentu wprowadzenia produktów na rynek w 2015 roku. W ciągu ostatnich czterech lat Huel stał się jedną z najszybciej rozwijających się marek w Wielkiej Brytanii. Obecnie osiąga on imponujące 40 milionów funtów przychodów i wciąż rozwija się na arenie międzynarodowej, nieustannie starając się sprostać wymaganiom świadomych konsumentów środowiska i zdrowia.

O HUEL:

Misja Huel, określana jako "Przyszłość żywności", polega na tworzeniu kompletnej pod względem odżywczym, wygodnej i niedrogiej żywności o minimalnym wpływie na zwierzęta i środowisko. Brytyjska marka została współzałożona w 2015 roku przez przedsiębiorcę Julianta Hearn'a i znanego eksperta żywieniowego Jamesa Colliera. Huel jest obecnie najlepszą europejską marką produktów odżywczych i najszybciej rozwijającą się marką produktów odżywczych na świecie, sprzedając ponad 1,5 miliona posiłków miesięcznie.

Każdy produkt Huel zawiera starannie dobraną mieszankę owsa, białka grochu, siemienia lnianego, białka brązowego ryżu, MCT z kokosa, oleju słonecznikowego oraz mieszanki witamin i minerałów na zamówienie. Huel jest w 100% wegański (przyjazny dla środowiska i zwierząt), bogaty w białko (148g na 2000 kalorii), błonnik (35 g), zawiera zaledwie 4,6 g cukru na 2000 kalorii (bez dodatku cukru), bardzo wygodny, wymaga minimalnego opakowania i ma okres trwałości 12 miesięcy (zero marnotrawstwa żywności!).

Każdy produkt jest kompletny pod względem odżywczym i zawiera zalecaną równowagę białka, węglowodanów, błonnika i tłuszczów. Gwarantuje także co najmniej 100% "dziennych zalecanych ilości" wszystkich 26 niezbędnych witamin i minerałów (przez Unię Europejską) oraz wszystkich 27 niezbędnych witamin i minerałów (normy w USA).

Wraz z siedmioma odmianami proszku Huel (w tym wersją bezglutenową), Huel wprowadził na rynek szereg produktów kompletnych pod względem odżywczym, w tym wygodną formę gotową do picia dostępną w trzech smakach oraz pierwszą na świecie pełnoziarnistą muesli i bar on-the-go, który stanowi idealną przekąskę.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy