Polskie drukarki 3D dostępne w 49 krajach świata

Firma Zortrax, lider w dziedzinie druku 3D w Polsce, poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży swoich produktów w Indiach, Czechach, Irlandii, Gwatemali oraz na Ukrainie. Nawiązano również współpracę z nowym dystrybutorem na terenie Niemiec.

Drukarki 3D Zortrax dostępne są w 49 krajach świata.
Drukarki 3D Zortrax dostępne są w 49 krajach świata.materiały prasowe

Zortrax to producent zintegrowanego środowiska do druku 3D, w skład którego wchodzą autorskie drukarki 3D, różnorodne filamenty (materiały do druku) oraz oprogramowanie ułatwiające stworzenie profesjonalnego wydruku. Polskie rozwiązanie cieszy się dużym, międzynarodowym uznaniem. Użytkownicy skupieni na portalu 3DHubs w 2014 r. wybrali Zortrax M200 najlepszym urządzeniem typu plug&play. Drukarkę zaprojektowaną w Olsztynie kupić można już w 49 krajach świata, za pośrednictwem 84 resellerów. Wraz z początkiem marca Zortrax pojawił się ze swoją ofertą w Indiach, Czechach, Irlandii, Gwatemali oraz na Ukrainie.

Ponadto firma pracuje nad rozszerzeniem sieci swoich dystrybutorów i resellerów. Na początku roku nawiązano współpracę z firmą iGo3D w Niemczech, specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań do druku 3D klientom końcowym. Za sprawą podpisanej umowy iGo3D zajęło się nie tylko dystrybucją produktów Zortrax we własnych kanałach sprzedaży, ale również wśród największych niemieckich resellerów takich jak MediaSaturn, Conrad czy Reichelt. Współpraca z iGo3D zaowocuje m.in. pojawieniem się drukarek 3D firmy Zortrax w sieciach detalicznych na rynku niemieckim, takich jak sklepy MediaMarkt czy Saturn (w Polsce produkty Zortrax znaleźć można m.in. w RTV Euro AGD). W planach obu firm jest również współpraca w Rosji oraz na rynkach Eurazjatyckiej Unii Celnej.  

"Rozbudowa sieci dystrybutorskiej i resellerskiej to jeden z naszych priorytetów, dlatego bardzo cieszą nas nawiązanie współpracy z iGo3D na rynku niemieckim i trwające negocjacje dotyczące kolejnych krajów” – powiedziała Karolina Bołądź, COO Zortrax. „Już teraz widzimy rezultaty tych działań w postaci zwiększonej sprzedaży w Niemczech. Ponieważ  nasze urządzenia kierujemy głównie do profesjonalistów oraz małych i średnich przedsiębiorstw, stale dążymy do poszerzania rynku zbytu o kolejne kraje, stąd też decyzja o pojawieniu się na nowych rynkach".

Informacja prasowa
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas