Black Friday i ukryte sztuczki sklepów. Tak nami manipulują

Oprac.: Justyna Nachman

W Black Friday na klientów czeka wiele starannie przygotowanych chwytów marketingowych, które zwiększają sprzedaż w tym czasie.
W Black Friday na klientów czeka wiele starannie przygotowanych chwytów marketingowych, które zwiększają sprzedaż w tym czasie.123RF/PICSEL

Neuromarketing – jak sklepy wykorzystują psychologię do zwiększenia sprzedaży?

  • Kolory i układ sklepu
  • Zabiegi cenowe 
  • Efekt społeczny i oceny

Zobacz również:

    Sztuczna inteligencja w rekomendacjach produktów

    Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe

    • Marketing influencerów

    Zobacz również:

      • Reklamy targetowane

      FOMO – psychologia promocji czasowych

      • Odliczanie czasu
      • Ograniczona dostępność
      • Komunikaty o dużym popycie

      Świadome zakupy w Black Friday – jak uniknąć impulsywnych wydatków?

      • Ustalenie dokładnego budżetu i lista zakupów
      • Porównanie cen
      • Ocena jakości produktu
      • Unikaj pułapek psychologicznych
      Czy sztuczna inteligencja jest niebezpieczna?PolsatPolsat