Alfa Romeo 4C Spider - tak będzie wyglądać?

Alfa Romeo 4C była jedną z największych gwiazd marcowych targów motoryzacyjnych w Genewie. Mimo ogromnego zainteresowania zwiedzających i zebrania sporej liczby zamówień, na produkcyjną wersję włoskiego coupe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Tych którzy nie mogą się już doczekać najbardziej pociągającej Alfy od czasów modelu 8C, z pewnością ucieszą nowe szkice pokazujące 4C w wersji Spider.

Alfa Romeo 4C była jedną z największych gwiazd marcowych targów motoryzacyjnych w Genewie. Mimo ogromnego zainteresowania zwiedzających i zebrania sporej liczby zamówień, na produkcyjną wersję włoskiego coupe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Tych którzy nie mogą się już doczekać najbardziej pociągającej Alfy od czasów modelu 8C, z pewnością ucieszą nowe szkice pokazujące 4C w wersji Spider.

Alfa Romeo 4C była jedną z największych gwiazd marcowych targów motoryzacyjnych w Genewie. Mimo ogromnego zainteresowania zwiedzających i zebrania sporej liczby zamówień, na produkcyjną wersję włoskiego coupe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Tych którzy nie mogą się już doczekać najbardziej pociągającej Alfy od czasów modelu 8C, z pewnością ucieszą nowe szkice pokazujące 4C w wersji Spider.

Niestety nie jest to jak na razie oficjalna zapowiedź Alfy Romeo 4C bez dachu, a jedynie wizja stworzona przez serwis Graficy nadzwyczaj dobrze wykonali swoją pracę, a efektu końcowego nie powstydziliby się najlepsi projektanci z Centro Stile Alfa Romeo. To, że włoska firma zdecyduje się na stworzenie choćby niewielkiej serii 4C Spider jest niemal pewne. Zagadką pozostaje jedynie dokładny wygląd i system składania dachu i materiał z jakiego zostanie on wykonany. Na ile będzie on zbliżony do wizji widocznej poniżej mamy nadzieję, że przekonamy się niebawem.

Reklama

Alfa Romeo 4C to dwumiejscowe coupe z silnikiem o pojemności 1,75 l i mocy przekraczającej 200 KM, dzięki któremu samochód ważący zaledwie 850 kg będzie przyspieszał do setki w zaledwie 5 s. Jednostka napędowa umieszczona zostanie centralnie, co wpłynie na doskonały rozkład masy i rewelacyjne prowadzenie. Auto trafi do produkcji w nadchodzącym roku.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy