Audi rzuca wyzwanie konkurencji

Audi mimo produkowania bardzo dobrych samochodów i równie dobrych wyników sprzedaży, wciąż opiera swój marketing na mało wyszukanym schemacie. Praktycznie każdy spot reklamowy opiera się na pokazywaniu, że cztery kółka na masce są lepsze od konkurencji.

Audi mimo produkowania bardzo dobrych samochodów i równie dobrych wyników sprzedaży, wciąż opiera swój marketing na mało wyszukanym schemacie. Praktycznie każdy spot reklamowy opiera się na pokazywaniu, że cztery kółka na masce są lepsze od konkurencji.

Audi mimo produkowania bardzo dobrych samochodów i równie dobrych wyników sprzedaży, wciąż opiera swój marketing na mało wyszukanym schemacie. Praktycznie każdy spot reklamowy opiera się na pokazywaniu, że cztery kółka na masce są lepsze od konkurencji.

Zazwyczaj głównym obiektem ataków Audi były BMW i Mercedes. Teraz do tej grupy dołączył Lexus, który wciąż pozostaje jednym z najchętniej wybieranych samochodów luksusowych w USA. I to właśnie USA jest głównym polem bitwy na reklamy niemieckich producentów.

W najnowszych spotach możemy zobaczyć kierowcę BMW 3, który by dostać Audi decyduje się na kaskaderskie manewry. Na koniec możemy usłyszeć, że większość kierowców BMW, Mercedesa i Lexusa zmienia swoje samochody na Audi. Stwierdzenie raczej nie opiera się na żadnych danych i jest pewnie marketingową papką. Zapewne długo nie będziemy musieli czekać na ripostę BMW bądź Mercedesa i tym sposobem biznes się kręci...

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama