EA tnie ceny, aby opanować App Store

EA przypuściło zmasowany atak na App Store, wpuszczając na niego mnóstwo gier w cenie 0,99 dolara. Ma to na celu zdominowanie list popularności oraz całkowitą masakrę konkurentów. Wynik? Już go widać na amerykańskim App Store.

EA przypuściło zmasowany atak na App Store, wpuszczając na niego mnóstwo gier w cenie 0,99 dolara. Ma to na celu zdominowanie list popularności oraz całkowitą masakrę konkurentów. Wynik? Już go widać na amerykańskim App Store.

EA przypuściło zmasowany atak na App Store, wpuszczając na niego mnóstwo gier w cenie 0,99 dolara. Ma to na celu zdominowanie list popularności oraz całkowitą masakrę konkurentów. Wynik? Już go widać na amerykańskim App Store.

Konkurencja w zasadzie nie istnieje. Zmasowana akcja EA przyniosła pożądany efekt. Wystarczy spojrzeć na listy popularności płatnych aplikacji. W pierwszej dziesiątce, znajduje się aż sześć gier od EA, natomiast w pierwszej dwudziestce znalazło się aż 17 tytułów.

Co ciekawe Battlefield: Bad Company 2 zdeklasował nawet Angry Birds. Na wysoki wynik w statystykach z pewnością miały również wpływ gry opublikowane na iPada.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy