FIFA 12 hitem reklamowym w USA

W opinii większości Europejczyków, przeciętny Amerykanin interesuje się jedynie takimi dyscyplinami jak baseball, koszykówka i futbol amerykański. Jednak na przestrzeni ostatniej dekady da się wyraźnie zauważyć, że coraz większa liczba mieszkańców Stanów zaczyna pasjonować się piłką nożną. Nic więc dziwnego, że EA idzie za ciosem i tworzy reklamy do FIFA 12 specjalnie dla USA.

W opinii większości Europejczyków, przeciętny Amerykanin interesuje się jedynie takimi dyscyplinami jak baseball, koszykówka i futbol amerykański. Jednak na przestrzeni ostatniej dekady da się wyraźnie zauważyć, że coraz większa liczba mieszkańców Stanów zaczyna pasjonować się piłką nożną. Nic więc dziwnego, że EA idzie za ciosem i tworzy reklamy do FIFA 12 specjalnie dla USA.

W opinii większości Europejczyków, przeciętny Amerykanin interesuje się jedynie takimi dyscyplinami jak baseball, koszykówka i futbol amerykański. Jednak na przestrzeni ostatniej dekady da się wyraźnie zauważyć, że coraz większa liczba mieszkańców Stanów zaczyna pasjonować się piłką nożną. Nic więc dziwnego, że EA idzie za ciosem i tworzy reklamy do FIFA 12 specjalnie dla USA.

Electronic Arts doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału zbytu gier na rynku amerykańskim. Właśnie dlatego słynny producent postanowił zadać sobie dodatkowy trud w rozreklamowaniu gry na terenie Stanów Zjednoczonych:

Reklama

Żeby jednak jeszcze bardziej podkreślić rangę wydarzenia jakim jest zbliżająca się premiera gry FIFA 12, EA zaangażowało do swoich spotów amerykańskie gwiazdy sportu. I to nie tylko tych pałających się na co dzień "soccerem"!

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy