Historia logo Ferrari (wideo)

Na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube Ferrari co jakiś czas umieszcza kolejne filmy prezentujące poszczególne etapy produkcji samochodów takie jak tworzenie nadwozia czy ich wizytę w lakierni. Teraz Włosi postanowili krótko opowiedzieć o historii logo marki, które jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

Na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube Ferrari co jakiś czas umieszcza kolejne filmy prezentujące poszczególne etapy produkcji samochodów takie jak tworzenie nadwozia czy ich wizytę w lakierni. Teraz Włosi postanowili krótko opowiedzieć o historii logo marki, które jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

Na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube Ferrari co jakiś czas umieszcza kolejne filmy prezentujące poszczególne etapy produkcji samochodów takie jak tworzenie nadwozia czy ich wizytę w lakierni. Teraz Włosi postanowili krótko opowiedzieć o historii logo marki, które jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

Logo, czyli słynny czarny koń stający dęba zostało zainspirowane malunkiem na kadłubie samolotu pilota Francesco Baracca, który walczył w czasie pierwszej wojny światowej. Enzo Ferrari dodał od siebie żółte tło, które jest barwą Modeny i w ten sposób zrodziło się logo, które jest synonimem marki gwarantującej najlepsze osiągi, doznania i prestiż. Więcej dowiecie się z filmiku.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy