Jak powstaje Skoda

Samochody produkowane przez naszych południowych sąsiadów zawsze cieszyły się dobrą opinią ze względu na niezawodność i nieskomplikowaną konstrukcje. Jednak Skody były pojazdami pozbawionymi emocji. Do dziś nie brakuje złośliwych, którzy mówią, że typowy kierowca czeskiego auta to emeryt w nieodłącznym kapeluszu, który jeździ tylko w niedzielę.

Samochody produkowane przez naszych południowych sąsiadów zawsze cieszyły się dobrą opinią ze względu na niezawodność i nieskomplikowaną konstrukcje. Jednak Skody były pojazdami pozbawionymi emocji. Do dziś nie brakuje złośliwych, którzy mówią, że typowy kierowca czeskiego auta to emeryt w nieodłącznym kapeluszu, który jeździ tylko w niedzielę.

Samochody produkowane przez naszych południowych sąsiadów zawsze cieszyły się dobrą opinią ze względu na niezawodność i nieskomplikowaną konstrukcje. Jednak Skody były pojazdami pozbawionymi emocji. Do dziś nie brakuje złośliwych, którzy mówią, że typowy kierowca czeskiego auta to emeryt w nieodłącznym kapeluszu, który jeździ tylko w niedzielę.

Nowa Skoda Fabia RS przeczy temu wizerunkowi. Felgi z samurajskich mieczy, atrapa chłodnicy z drutu kolczastego i narowisty temperament? Tak to może być Skoda.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy