Jennifer Lopez w nowej reklamie samochodu z Polski!
Angażowanie znanych osób w promocję samochodów to zabieg powszechnie stosowany przez producentów aut. Zazwyczaj w reklamach biorą udział aktorzy, piosenkarze czy sportowcy, którzy lata swojej świetności mają już za sobą, a wynagrodzenie za promowanie swoją twarzą produktów pozwala na podreperowanie finansów. Zupełnie inaczej było z Fiatem.
Angażowanie znanych osób w promocję samochodów to zabieg powszechnie stosowany przez producentów aut. Zazwyczaj w reklamach biorą udział aktorzy, piosenkarze czy sportowcy, którzy lata swojej świetności mają już za sobą, a wynagrodzenie za promowanie swoją twarzą produktów pozwala na podreperowanie finansów. Zupełnie inaczej było z Fiatem.
Zamiast zatrudniać do swoich spotów przebrzmiałe gwiazdy przedstawiciele uznali, że wejście na rynek amerykański wymaga kogoś z górnej półki. Dlatego też w reklamach produkowanego w Polsce Fiata 500 Cabrio pojawia się znana piosenkarka J Lo. Pierwszy film z jej udziałem pojawił się na YouTube jakiś czas temu i spotkał się z dość chłodnym przyjęciem speców od motoryzacji i marketingu.
Zdecydowanie lepiej oceniany jest nowy klip, w którym J Lo przemierza swoim Fiatem 500 C rodzinny Bronx. Niektórzy pokusili się nawet o porównania do kulowej reklamy Chryslera 200,.
Prawda, że reżyserzy wykonali lepszą robotę niż w przypadku tej reklamy?