Mercedes pokazał wnętrzności SLS AMG E-cell

Audi ma swojego R8 e-tron, BMW - i8, a Mercedes właśnie kończy prace nad swoim elektrycznym modelem SLS AMG E-cell będącym bardzo unowocześnioną wersją klasycznego modelu 300 SL z charakterystycznymi skrzydłami. Producent postanowił nam pokazać co dokładnie kryje on pod maską.

Audi ma swojego R8 e-tron, BMW - i8, a Mercedes właśnie kończy prace nad swoim elektrycznym modelem SLS AMG E-cell będącym bardzo unowocześnioną wersją klasycznego modelu 300 SL z charakterystycznymi skrzydłami. Producent postanowił nam pokazać co dokładnie kryje on pod maską.

Audi ma swojego R8 e-tron, BMW - i8, a Mercedes właśnie kończy prace nad swoim elektrycznym modelem SLS AMG E-cell będącym bardzo unowocześnioną wersją klasycznego modelu 300 SL z charakterystycznymi "skrzydłami". Producent postanowił nam pokazać co dokładnie kryje on pod maską.

To auto przyszłości wyposażono w 12 modułów po 72 ogniwa litowo-jonowe o łącznej pojemności 48 kWh. Zasilają one 4 silniki elektryczne - każdy umieszczony przy innym kole o łącznej mocy 392 kW (533 KM) i momentem obrotowym 880 Nm.

Samochód posiada autorski system Torque Vectoring, który ma dostosowywać na żywo moment obrotowy, tak aby SLS AMG e-cell miał optymalną przyczepność w każdym momencie oraz znany nam już dobrze system KERS.

Reklama

Auto przyspiesza do setki w zaledwie 4 sekundy, a do prędkości 210 km/h dobija po 12.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy