Nowiutkie hybrydowe autobusy dla NYC

Nowy Jork podpisał umowę na dostarczenie 1350 nowiutkich autobusów z napędem hybrydowym, od amerykańskiej firmy Daimler Buses North America. Model Orion VII jest pierwszym autobusem w którym do napędu wykorzystano akumulatory litowo-jonowe i silnik wysokoprężny o pojemności 6,7 litra.

Nowy Jork podpisał umowę na dostarczenie 1350 nowiutkich autobusów z napędem hybrydowym, od amerykańskiej firmy Daimler Buses North America. Model Orion VII jest pierwszym autobusem w którym do napędu wykorzystano akumulatory litowo-jonowe i silnik wysokoprężny o pojemności 6,7 litra.

Nowy Jork podpisał umowę na dostarczenie 1350 nowiutkich autobusów z napędem hybrydowym, od amerykańskiej firmy Daimler Buses North America. Model Orion VII jest pierwszym autobusem w którym do napędu wykorzystano akumulatory litowo-jonowe i silnik wysokoprężny o pojemności 6,7 litra.

Silnik Diesla będzie używany tylko podczas jazdy, aby naładować akumulatory. Napęd elektryczny włączy się, gdy autobus będzie przyjeżdżał na przystanek i z niego odjeżdżał, co ma na celu zmniejszenie wydzielania się szkodliwych spalin, które produkuje silnik Diesla, a które są zmuszeni wdychać ludzie na przystankach. Obecnie w Nowym Jorku jeździ już 1679 autobusów hybrydowych, co czyni te miasto największym operatorem tego typu pojazdów na świecie.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy