Pomarańczowy billboard

Na ciekawą formę promocji soków Tropicana wpadła agencja reklamowa DDB. Do zasilania neona oświetlającego billboard postanowiła ona wykorzystać naturalną energię pochodzącą z pomarańczy. Zobaczcie szczegóły jego powstania.

Na ciekawą formę promocji soków Tropicana wpadła agencja reklamowa DDB. Do zasilania neona oświetlającego billboard postanowiła ona wykorzystać naturalną energię pochodzącą z pomarańczy. Zobaczcie szczegóły jego powstania.

Na ciekawą formę promocji soków Tropicana wpadła agencja reklamowa DDB. Do zasilania neona oświetlającego billboard postanowiła ona wykorzystać naturalną energię pochodzącą z pomarańczy. Zobaczcie szczegóły jego powstania.

Mimo, że sam pomysł jest prosty to wprowadzenie go w życie wymagało 3 miesięcy planowania i testów. Oprócz pomarańczy wykorzystuje on kilka tysięcy kolców z miedzi cynku i trochę kabli. Jak powstała ta jedna z bardziej kreatywnych reklam możecie zobaczyć na poniższym wideo:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy