Reakcja łańcuchowa 2 tysięcy piłeczek i pułapek na myszy

Pepsi w ramach reklamy niskocukrowej wersji swojego napoju - czyli Pepsi Max - stworzyło ostatnio niesamowitą konstrukcję z dwóch tysięcy piłeczek pingpongowych i pułapek na myszy. Wystarczyło odpalić tylko jedną z nich i doszło do wielkiej reakcji łańcuchowej.

Pepsi w ramach reklamy niskocukrowej wersji swojego napoju - czyli Pepsi Max - stworzyło ostatnio niesamowitą konstrukcję z dwóch tysięcy piłeczek pingpongowych i pułapek na myszy. Wystarczyło odpalić tylko jedną z nich i doszło do wielkiej reakcji łańcuchowej.

Pepsi w ramach reklamy niskocukrowej wersji swojego napoju - czyli Pepsi Max - stworzyło ostatnio niesamowitą konstrukcję z dwóch tysięcy piłeczek pingpongowych i pułapek na myszy. Wystarczyło odpalić tylko jedną z nich i doszło do wielkiej reakcji łańcuchowej.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy