Reklama Chryslera obsypana nagrodami w Cannes

Jednym ze stałych punktów programu corocznego, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jest przyznawanie nagród dla najlepszego filmu reklamowego. W tym roku wiele powodów do zadowolenia może mieć Chrysler, a wszystko dzięki znanej reklamie z Eminemem.

Jednym ze stałych punktów programu corocznego, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jest przyznawanie nagród dla najlepszego filmu reklamowego. W tym roku wiele powodów do zadowolenia może mieć Chrysler, a wszystko dzięki znanej reklamie z Eminemem.

Jednym ze stałych punktów programu corocznego, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jest przyznawanie nagród dla najlepszego filmu reklamowego. W tym roku wiele powodów do zadowolenia może mieć Chrysler, a wszystko dzięki znanej reklamie z Eminemem.

Reklama "Born of Fire", w której wystąpił raper Eminem zdobyła aż 5 nagród w różnych kategoriach. Jurorzy docenili autorów filmu przyznając złote lwy za najlepszą reżyserię, scenariusz, dobór muzyki, najlepszą reklamę motoryzacyjną. Ostatnią nagrodą przyznaną reklamie Chryslera był brązowy lew otrzymany za montaż.

Reklama

Film ten powstał specjalnie przed finałowym meczem ligi NFL Super Bowl 2011. Z tej okazji producenci samochodów starają się tworzyć wyjątkowe reklamy, które zostaną zapamiętane na długi czas, nie szczędząc przy tym środków na angażowanie znanych gwiazd. Finałowy mecz od wielu lat cieszy się największa oglądalnością w Stanach Zjednoczonych, więc zadanie stworzenia filmu, który spodoba się wszystkim jest bardzo trudnym zadaniem. Szereg nagród z Cannes może być dowodem na to, że Chryslerowi sztuka ta udała się w pełni.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama