Reklama, której nie zobaczy żaden dorosły

Hiszpańska fundacja ANAR, która zajmuje się walką z przemocą wobec dzieci rozpoczęła ostatnio bardzo sprytną kampanię tworząc uliczne reklamy, których nie zobaczy żaden dorosły.

Hiszpańska fundacja ANAR, która zajmuje się walką z przemocą wobec dzieci rozpoczęła ostatnio bardzo sprytną kampanię tworząc uliczne reklamy, których nie zobaczy żaden dorosły.

Hiszpańska fundacja ANAR, która zajmuje się walką z przemocą wobec dzieci rozpoczęła ostatnio bardzo sprytną kampanię tworząc z pomocą agencji GREY uliczne reklamy, których nie zobaczy żaden dorosły.

Znając średni wzrost 10-latków agencja reklamowa była w stanie przygotować stand reklamowy, który ludziom powyżej określonego wzrostu (czyt. dorosłym) pokazuje informacje uświadamiającą problem przemocy w rodzinie, natomiast ludziom poniżej określonego wzrostu (czyt. dzieciom i karłom) informacje gdzie mogą zadzwonić aby uzyskać pomoc.

Reklama

Genialne w swojej prostocie. Efekt został uzyskany przez zastosowanie ząbkowanej powierzchni słupa reklamowego. Na dolnej - skierowanej w dół części pojedynczego ząbka pokazana jest część wiadomości dla dzieci, a na górnej - dla dorosłych. W praktyce wygląda to tak.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy