Reklamy na Super Bowl 2012 cz. 1

Jak co roku Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego powoduje, że każda licząca się firma, specjalnie z tej okazji tworzy najlepsze reklamy. To samo dotyczy koncernów samochodowych, które nie szczędzą środków, na to by przygotować coś wyjątkowego, co przykuje uwagę amerykanów w najdroższym czasie antenowym. Do finału zostało jeszcze kilka dni, ale wiele z reklam już możemy oglądać w internecie.

Jak co roku Super Bowl, czyli finał ligi futbolu amerykańskiego powoduje, że każda licząca się firma, specjalnie z tej okazji tworzy najlepsze reklamy. To samo dotyczy koncernów samochodowych, które nie szczędzą środków, na to by przygotować coś wyjątkowego, co przykuje uwagę amerykanów w najdroższym czasie antenowym. Do finału zostało jeszcze kilka dni, ale wiele z reklam już możemy oglądać w internecie.

Zobaczcie kompilację reklam motoryzacyjnych na Super Bowl 2012:

Honda w reklamie modelu CR-V zdecydowała się nawiązać do popularnego filmu z lat 80-tych "Ferris Bueller's Day Off" (Wolny dzień Ferrisa Buellera). W tym celu zaangażowano odtwórcę głównej roli Matthew Brodericka.

Z usług innej znanej postaci, czyli z komika Jaya Leno skorzystano przy promocji Acury NSX (marka Hondy przeznaczona na rynek USA). Co zrobisz, by być pierwszy?

Toyota w reklamie modelu Camry proponuje odkrycie wszystkiego na nowo. Podoba się nam zwłaszcza pierwsza wersja kanapy:)

Na inną, zimową scenerię postawiło Suzuki. Niestety naszym zdaniem pomysł na scenariusz tej reklamy w porównaniu do poprzednich prezentuje się najsłabiej.

C.D.N

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas