Stephen Hawking i czarna dziura w reklamie ubezpieczeń

Słynny fizyk wystąpił w brytyjskiej reklamie porównywarki ubezpieczeń Go Compare. Jakie zastosowanie będzie miał najnowszy wynalazek profesora?

Słynny fizyk wystąpił w brytyjskiej reklamie porównywarki ubezpieczeń Go Compare. Jakie zastosowanie będzie miał najnowszy wynalazek profesora?

Słynny fizyk wystąpił w brytyjskiej reklamie porównywarki ubezpieczeń Go Compare. Jakie zastosowanie będzie miał najnowszy wynalazek profesora?

Dotychczas brytyjska firma reklamowała się przy pomocy „Gio Compario” – postaci śpiewaka operowego. Ów osobnik biegał po ulicach brytyjskich miast i swoim śpiewem miał zachęcać do skorzystania z usług firmy. Zapewne wielu odbiorców zamiast zachęcenia czuło coś wręcz odwrotnego, ponieważ brytyjscy marketingowcy postanowili pozbyć się puszystego śpiewaka w dość brutalny sposób.

W tym momencie do akcji wkracza profesor Stephen Hawking. Po wielu latach badań, naukowiec ogłasza fakt stworzenia kontrolowanej czarnej dziury. Teraz trzeba tylko znaleźć dla niej „zastosowanie”. Wygląda na to, że „Gio Compario” nie ma szans. Zobaczcie sami:

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy