Super Mario Run ma lepszy start niż Pokemon Go

Mario to chyba najbardziej rozpoznawalna postać ze świata gier, która trafiła już do szerszego obiegu i żyje własnym żywotem. Nic więc dziwnego, że po ogłoszeniu Super Mario Run na iOS zapanował istny szał i gra szybko trafiła do zakładki „Top Grossing” na iTunes App Store.

Mario to chyba najbardziej rozpoznawalna postać ze świata gier, która trafiła już do szerszego obiegu i żyje własnym żywotem. Nic więc dziwnego, że po ogłoszeniu Super Mario Run na iOS zapanował istny szał i gra szybko trafiła do zakładki „Top Grossing” na iTunes App Store.

Mario to chyba najbardziej rozpoznawalna postać ze świata gier, która trafiła już do szerszego obiegu i żyje własnym żywotem. Nic więc dziwnego, że po ogłoszeniu Super Mario Run na iOS zapanował istny szał i gra szybko trafiła do zakładki „Top Grossing” na iTunes App Store.

Pierwszego dnia Super Mario Run był pobierany 2,85 miliona razy. W ten sposób dotychczasowy rekordzista Pokemon GO, który wykręcił wynik 900 tysięcy, spadł na drugie, ale odległe miejsce.

Mimo, iż ta liczba oszałamia, to trzeba szczerze przyznać, że Pokemon Go miało premierę zróżnicowaną czasowo, natomiast mobilny Mario pojawił się jednocześnie w 150 krajach. Nie wiadomo także, ile osób zdecydowało się na zakup pełnej wersji gry. Po zaliczeniu 3 darmowych etapów trzeba zapłacić 10 dolarów, aby zapewnić sobie dostęp do nielimitowanej zabawy.  

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama